? ??????????????Bass Drop? ????? ?? ???Rating: 4.7 (36 Ratings)??2371 Grabs Today. 12504 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??2148 Grabs Today. 38007 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday 2 March 2011

Trip ke Sarawak

Actually cita nie pun dah basi!!trip ke sarawak!!!trip ker???heheh.....no komen???sebenarnya keputusan nak p sarawak 14 feb 2011 nie pun last minit nyer idea.....xdak niat pun nak join trip...kalau bleh aku lebih suka traavel sendiri2..x suka nak travel ramai2 nie...yerlakan...aku nyer "peel" nie lain sket.....xperlah..nak wat camna kebetulan dah ter"join" trip...follow jerlah..tu pun aku wat hal sendiri...malas la siyesss..aku bukan nak nyombong ker aapa ka tapi aku nyer peel nie ada hari ja mood aku teringin nak ramai...other days...luv to be a mummy n wifey ja.....nati kalau rapat2 ngan orang sgt pun orang wat jahat balik ada la..x penahnya dapat yang elok pun....sorrylah melalut plak aku kat cni....so iternarary perjalanan aku as belows ok..enjoy!!!

13 Februari 2011 (ahad)
Bertolak ke rumah mama....join mama n abah coz abahnyer family trip.....(lupa nak gtau...asal trip nie nak p rumah sepupu aku yang wat MAKAN2 sempena perkahwinan beliau n hubby beliau ngan saudara baru dari Sarawak)

14 Februari 2011 (Isnin)
Seawal jam 7.00 pagi dah bertolak ke airport coz flight kitaorang 9.55 a.m...so sampai aku n li check in dulu la memandangkan kami bukan book ticket under group...giler bez first time tu aku nek flight selama 26 tahun hidup...hehheheh...siyes memang bezzz....excited..teruja n so on la....aisy pun sama la...laki aku cam biasa maintain control sonok dia...kahakhaka...dalam hati aku ja tau...(sory dear..)tapi tu la nek pun air asia n murah..aku memang pening n nak muntah la..ngan seat pun menyakitkan badan n belakang aku...aisy terus tertido...x sedar diri...sampai jer terus aku n li gerak cari hotel yang telah kami booking 3-4 hari yang lalu...Harbour view hotel n dapat harga gomen rate RM132.00 nett..oklah....di pinggiran waterfront kuching..cuma kena jalan sket la...but its ok......first day tu aku n hubby jalan2 dulu kat waterfront...nek sampan ke seberang beli kek lapis yang terkenal di sarawak...tempat pembuatan asal..n harganya murah2 belaka..kena pandai pilih kek nie..kalau x pandai n bedal ja..memang dapat yang kurang sedappp...tapi kalau nak p aku suggest beli kek lapis HAPPY DAY...sangat sedap RM20...

 aisy n aku yang ke"perakan" at airport...hehheh
 baba aisy yang cooll jerkk...cayalah bebeh!!!
 hahahha....aisy!aisy!
15 Februari 2011
Aisy buat perangai.....maybe dia pun penat n lapar n ngantuk sama kan...tapi memang second day nie x p mana sgt...abah n mama kebetulan mai dok kuching sekali so kami booking van n round2 kuching...p tempat membuat pasu, beli souvenier, beli kain, beli baju...tapi memang kami x p la ker tempat boya2 tu n taman budaya di sarawak nie...mahal lor nak masuk....tapi asalkan sampai dah ler erk....bujet kitaorang pun ciput jerk ye lakan coz last minit..mana sempat nak kumpul duit....

16 Februari 2011
Pulang ke penang..yuhuuuu....best

p/s : apa yang x best kat kuching kalau x pandai cari kedai makan susah nak dapat kedai makan Malay....mostly banyak yang Cina.....kalau ragu2 better x yah p makan...hehehhe..sebab muka diorang lebih kurang sama ja melayu or cina..confuse aku.....

0 comments: