? ??????????????Bass Drop? ????? ?? ???Rating: 4.7 (36 Ratings)??2371 Grabs Today. 12504 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??2148 Grabs Today. 38007 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday 23 March 2011

Konvokesyen

Dah beberapa hari aku terlupa nak update blog nie...sajer jer nak cita perkembangan aktiviti terbaru aku recently..konvokesyen...alkisah aku jadi nie jadi bidan terjun jer join group Puan Noriah...AJK Tetamu Graduan...so aku nie memang excited la coz sebelum nie konvo hanya terlibat belakang tabir jer dengan exboss aku dulu...booking hotel..so nie dapat la interpremmm...kahakaha...aku kan suka glamour2 nie..tapi xla glamour sgt cuma aku memang suka dok tempat ramai2 orang mengalu-alukan kedatangan orang tapi kalau join skali memang x minat la...so alkisahnya hati ini sudah x tertahan nak melaram la....apa lagi terus cari baru idaman hati...cari2 jumpa jugak...baju nie sebijik cam baju Tengku Ratu Adie masa g kenduri Intan Payung...cuma kaler aku lebih cengei ler...red kaler..hhahh..dah dapat!!!memang puas hati la coz memang berkenan sgt tengok tengku ratu adie pakai ritue..ada duit sket dapat la merasa...n maybe akan jadi baju raya aku jugak kali nie...tapi merah lagi..hurm....apa yang aku nak cita kat cni bukan per..ingatkan sambut tetamu jerk rupa2nya teruk wehhhh...dah la kena berdiri kat pintu then kena tunggu kat luar koridor n kena koyak tiket korang tau...mencikkk..pakai cam mak datin kena koyak tiket..tu x kisah sgt la yang paling geram kena angkat buku graduan n susun2 atas kerusi...giler ar....sampai koyak2 kain aku...memang tobat la maybe dis is da first n da last time dalam komity nie....

p/s : letih gila..balik terus tertido x sedar diri dah la malam tu ada bbq...waaaaaa

0 comments: