? ??????????????Bass Drop? ????? ?? ???Rating: 4.7 (36 Ratings)??2371 Grabs Today. 12504 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??2148 Grabs Today. 38007 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday 1 August 2011

Bukan rezeki aku hendaknya....

5/7/2011 : p buat buku merah di Klinik Kesihatan Bukit Panchor, dr. check xdak janin..yang ada hanya karung kosong..dr beranggapan maybe baru...so aku pun x amik peduli sgt..lagipun baru lagi..

6/7/2011 : datang opis n cita kat member aku then dia suh p check skali lagi...aku rasa x sedap hati then pegi klinik dr. jammy scan..still sama doc pun terkejut sedangkan almost 2 weeks aku dapat tau berita aku pegnent nie dari dari n sepatutnya bila dah pegi jumpa dia mesti la dah 6 weeks +++ buat dia pun terkejut...n aku paling terkejut bila diberitahu berkemungkinan kandungan ini x menjadi...IMAGINE!!!!wat i feel dat time...aku kuatkan semangat!!!think positif..just stand by but tu la kalau dah doctor tu memang betul tekaan dia...tepat jam 7.00 pm petang tu aku sakit perut teramat sangat n kat panties aku tu ada darah...dup!dup!terus pegi KPJ n kena admitted n doctor Fauziah yang check aku tu pun terkejut...berkali2 dia tanya confirm ker tarikh last period awak nie..yap! im very sure doctor..."xperlah, saya bagi tempoh until next week by rite saya suntik dulu ubat kuat rahim".then aku mintak nak balik keesokkan harinya...

8/7/2011, 6.00 pm
Terasa perut aku menyucuk-nyucuk nak kencing...p kencing struppppppp darah yang keluar..belambak-lambak....hurm....terus p kpj n scan...memang xdak rezeki

9/7/2011, 7.00 pagi
Terasa nak buang air lagi, terasa benda panas keluar akhirnya jatuhlah seketul darah beku bersama-sama karungnya.....10.00 pagi : masuk LR buat d&c..

10/7/2011
BERPANTANGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!

Dalam hati nie sebenarnya Allah saja yang tau....setelah kehadiranya aku nanti tapi dalam sekelip mata hilang..aku tau nie dugaan untuk aku dan juga suami..mungkin ada hikmat di sebalik kehilangan ini...aku doakan yang terbaik buat aku dan suami serta Aisy..

0 comments: