? ??????????????Bass Drop? ????? ?? ???Rating: 4.7 (36 Ratings)??2371 Grabs Today. 12504 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??2148 Grabs Today. 38007 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday 4 May 2011

Finally!!lepas gak 1 sem

For ur info, start dari 11 April until 29 April lepas aku baru je melalui satu azab (hehhe..final exam) siiyes memang x ready...kepala dok mereng ding dong...ye la apa x nya..orang len prepare for exam bapa lama dah aku nie hurm..biasa la study last minit...memang nganga la masuk exam....tapi aku bangga dapat harunginya wpun kemelut melanda dalam diri aku..manakan dengan masalah family itu ini..memang aku dalam dilema....emosional...menguji kesabaran aku...tapi alhamdulillah aku berjaya harunginya..hope keputusan memberangsangkan agar for next sem aku bersemangat nak harungi exam nie lagi..kalau x hurmmm...maybe tata la kot...

0 comments: