? ??????????????Bass Drop? ????? ?? ???Rating: 4.7 (36 Ratings)??2371 Grabs Today. 12504 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??2148 Grabs Today. 38007 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday 30 August 2010

Saya MC....hukhukhuk....

Aku mc la rinie...x sihat...rasa nak demam pun ada suma ada...selesema...jangkit kat Aisy...hurm..skang nie jam 12.30 tgh malam..Selamat Hari Merdeka Semua Rakyat Malaysia....check emel eng tuptuptup ada satu kerja yang kena wat...aku heran betui la kat cni...mintak tolong just by emel...xleh col ker tanya orang ada kat ofis ker x...lantak la..aku mc...bukan t'jawab aku k!!!lagipun aku bukannya Ahli pun,....so xyah la nak wat arahan baru kata kalau bukan ahli bleh tolong jugak...tu suma nak gunakan aku namanya....hish...aku x bleh blah betui la dengan _ _ _ _ _ _ _...*&*#^#*&#*&$#(*$#(...ha tu perkataan yang aku bleh ckp...gerammmmmmmmmmmmmmmmm...

0 comments: